[linux] OT: Duron

XXr@sT!Tc0_23 cierny na intrak.tuke.sk
Neděle Leden 28 13:52:34 CET 2001

On Sat, 27 Jan 2001, Jaroslav Soltys wrote:

> zdravim,
>
> sorry za offtopic ale mam vazny problem. moj komp sa chova dost
> nestabilne. je to odvtedy, co som upgradoval z pentia 100 32 mb ram na
> duron 700 64 mb ram. blbnu mi zvuky, straca sa grafika. potom som zistil,
> ze musim vypnut internu cache na durone a vsetko je okej. takymto
> riesenim som odstranil vsetky problemy, ale moc som si nepomohol, pokial
> ide o rychlost, lebo duron bez internej cache je pomalsi nez povodne
> pentium 100. mam dosku matsonic 8127C.  predajca sa v tom kompe rypal dva
> [...]

cahce bezi bud na plnej frekvecii procaku alebo na nejakej
mensej (polovicke, tretine ..) - zalezi od konkretneho typu ...

je to original 700 ? ak nie, mozno pri nataktovani na 700 cache nestiha a
vypnutie v biose teda pomoze, co sa ale rovna poklesu vykonu ...
ak je to original 700 a nepoznat, ze s nim bolo "cokolvek" robene, skusil
by som to reklamovat, neverim ze ak je procak v poriadku hapruje aj v ASUS
doske ...

a este jedna vec: Ludia, kedy sa uz konecne naucite, ze AMD patria len a
len do poriadnych zakladnych dosiek (od ktorych ma matsonic asi
daleko) ako je spominany ASUS, MSI, ABIT ... v inom si proste koledujete o
problemy, aj ked nie vzdy ...

jo a toto sem aj tak nepatri, na www.pctuning.cz je zaujimave forum
... najprv citat a rozhodovat sa na zaklade faktov, dobre si vybrat
predajcu a blabla nemas take problemy ...