[linux] modem + uprava na pevnu linku

Peter Strelec beko na profi.sk
Čtvrtek Květen 3 21:06:23 CEST 2001

Marcel Telka wrote:

> Myslim, ze zatial sme pod pojmom pevna linka v tejto diskusii rozumeli
> asynchronny prenajaty okruh od Telekomu (t.j. obycajny dvojdrot). Pokial
> viem (a ver mi, ze viem) aj v praxi sa termin pevna linka takto (aspon
> donedavna urcite) pouziva(l).

Jo. Takto to chapem aj ja (donedavna :-) ). Ohladom tych
nepevnolinkovych modemov a podobne.
Mam vyskusane Zyxel modemy omni ktore podporuju takyto prenos na
dvojdrote. Nepamatam si presne ale zapojenie ktore niekto poslal niekedy
davno pozostavalo z par veci a fungovalo to lebo som to skusal. Co mam
momentalne dvojdrot tak to momentalne beha na zyxeloch ale chcel by som
to vyskusat s modemami microcom DeskPort 56k voice. S tou upravou mi to
chodilo na 33.6 microcomoch spolahlivo a bezproblemov. Len problem mam
jeden neviem to objavit. Hrabal som sa v archive konfery ale nejako som
to nenasiel.
Dakujem Peter