[linux] RAM disk a viac swapakov pod Linuxom

Jan Andrejkovic andrejkj na hornad.fei.tuke.sk
Středa Květen 16 14:35:56 CEST 2001

Ahojte!

Da sa pod Linuxom - Debianom urobit nieco taketo: ?

1. Zo 64 MB RAM vytvorit RAM disk, ktory by zacinal na 16 MB a koncil na
64 MB. (Nie je nutne specifikovat odkial pokial, keby program RAM disku
umoznoval vytvorit RAM disk od konca pamati, teda by som zadal, ze
od konca ma zaberat 48 MB).

2. Umiestnit primarny swap subor na tento RAM Disk a v pripade ze by
sa zaplnil, tak swapovat dalej do swapovacej particie.

Vsetko je to z toho dovodu, ze moja zakladna doska nechce cacheovat
viac ako 16 MB a v pripade, ze mi system bezi na viac ako 16 MB, tak
sa spomali.

Diki vopred, zdravi vas,

Janci alias Tofu.

Visit my WEB page: http://www.tofu.sk