[linux] Koffice a PDF Writer

Remenec Juraj - z prace remenec na fel.utc.sk
Čtvrtek Listopad 8 09:33:48 CET 2001

Opat po dlhom case zdravim konferku,
mam nasledujuci problem, alebo lepsie povedane otazku. Viem ze sa tu
nedavno rozbehla debata o tom, ze koffice ma nejake problemy s tlacenim.
Ja konkretne potrebujem napisat pod kofficom text a dat ho potom vytlacit
cez PDF Writer, dosledkom coho vystup nepojde na tlaciaren, ale pekne do
suboru *.pdf .Uz som tak aj spravil, lenze cast textu vzdy chyba. Na
zaciatku sa potom pod xpdf, ukaze len par riadkov, potom je velka medzera
a niekde dole to zacne pokracovat s neviem akym extra formatovanim, no
proste cele to zbabre. Chcem sa spytat ci je to problem toho kofficu,
alebo je problem v tom PDF Writeru. Pravdepodobne asi v offici, lebo
internetovu stranku mi do PDFka vytlacilo dobre. Ak je to tak, neviete o
nejakom inom textovom editore (podobnom wordu ? ), ktory by som mohol pod
KDE-ckom pouzit ???  AbiWord - tomu zasa nejde diakritika a navyse
nepouziva priecinok tlaciarni z KDE, takze PDF Writer, tam ani nie je. ;(.
Vdaka za odpoved.

J.