[linux] OT: Preco aj NAS odpocuvaju?

Adino adino na ibl.sk
Úterý Říjen 2 00:05:08 CEST 2001

> Tak pouzivaj ssh, https a pgp, vole :-) A ked sa ti bezpecnost adresata
> nezda dostatocna, tak s nim nevymienaj doverne informacie.
Vole a ide prave o to upozornit ludi aby pouzivali cryptografiu... skus sa
spytat nejakeho windozaka ze ci pozna pgp?
Dalsia vec SSSCA (ATA) ti daco hovori? Momentalne v druhom citani. Konecny
dosledok mozno bude ze kazda zakodovana message bude cryptovana nielen kodom
adresata ale aj kodom NSA , alebo inej vladnej agentury. A potom si mozes
cryptovat a cryptovat a ... Paci sa ti predstava ze linux bude v statoch
nelegalny? Lebo legalne bude len to co je schvalene vladou? Informovanost
radovych netizenov je cielom tej akcie a nie vyvolanie diskusie ohladom toho
ze ci niekto pouziva , nepouziva pgp, gpg

> Co ma po tom ze si niekto precita moje webstranky, vsak na to tam su, nie?
Hej ale ked nepouzije windozak SSL a pozre postu ....
Windozak vie prd co je ssl , vie prd ze pop3 je nahowby a veselo pouziva free
pop3 servery a este sa tesi ako s tym vybabral.

> Mna nejake organizacie nezaujimaju, omnoho vacsim rizikom pre mna su
> crackeri. Bezpecnost sieti je stara tema a nejaky echelon ma tom nic
> nezmeni, crackeri na mna utocia neustale.
H-looz(tm)!!! crackeri to robia nelegalne a tym padom v malom. Echelon je
zlegalizovany resp. ticho akceptovany. EU sice vydala nejake vyhlasenie ,ale
nic rezolutne. Tym padom maju amici volne pole... a samozrejme EU si nexa
srat na hlavu.

> Malo ludi zaujima, ze MS (a Apple a Adobe a vsetky closed-source firmy) v
> pohode mozu davat do svojich produktov backdoory kolko sa im zachce a kedze
> su to privatne firmy a nie statom financovane organizacie, nikomu sa
> nemusia spovedat, mozu si ziskane informacie pouzivat ako len chcu, (napr.
> sprostredkovat ich spominanym organizaciam). Ked niekto hulaka o sukromi a
> pouziva pritom windows tak je jednoducho blby a tak mu treba.
No jo ale to je ignoracia. Konstruktive je tychto ludi presvedcit ze open
sourced systemy rulez.

Adino