[linux] novy clen mailing-listu

Petko Uzek uzek na bestmail.elf.stuba.sk
Sobota Říjen 6 13:35:39 CEST 2001

zdravim vas.

prihlasil som sa na tento mailing list s nadejou, ze ked budem mat nejaky
problem s linuxom, ze sa tu najdu ludia, ktory mi odpovedia bez toho, aby
mi vynadali, ze si to mam najst na webe. :)

linux uz sice pouzivam dost dlhsie ale s problemami mi vacsinou pomahali
znami, a to asi takym stylom, ze si sadli za kompa hodinu z nich nic
nevyliezlo a spravili to. bohuzial som sa nedozvedel co bolo vo veci ani
ako sa riesi.

takze ma pekne medzi sebou privitajte :)

dakujem
Uzo

--
                                  o 0 o