[linux] Kernel 2.4.10 a desktop.

Sobota Září 29 21:35:42 CEST 2001

On Sat, Sep 29, 2001 at 06:44:19PM +0200, Matus fantomas Uhlar wrote:
> To by som nazval tak ze jadro pouziva priority len pri pridelovani CPU a nie
> I/O atd co povazujem za chybu...
Hmm ciastocne suhlasim, ale nie celkom. Vsimaj ze aj ked pre pridelovanie CPU
niceness sama o sebe funguje, nepomoze to latencii, potrebujes na to bud
lowlatency alebo preemption patch.

> Aj na serveri moze mat tato chyba fatalne nasledky. Zeby som sa bal spustit
> find / -babla len kvoli tomu ze to moze zabit aplikacie ktore obcas pouziju
> hdd? fuj...
Hej, a preto sa na linuxovom servri find / nerobi :-)

> takze vravis ze je to fixnute alebo aspon vylepsene?
Fixnute by som netvrdil, zhodou okolnosti som mal prave v noci oom situaciu a
killol mi Xserver, syslog, screen a podobne. Takze na by som na kriticke
nasadenie este pockal. Ale s videom som problemy nemal, prenasal som pritom
gigabajty dat, reencodoval, ripoval, pauzoval, z tohto hladiska to fixnute je.

S pozdravom,

              The best things in life are free, but the
                expensive ones are still worth a look.