[linux] Red Hat5.1 instalacia cez SMB a sietovkaAT1500(nastavenie Lance driver-a)

kasr fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pátek Duben 26 17:39:08 CEST 2002

----- Original Message -----
From: Peter Ronai <dzony na my-scotland.co.uk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Friday, April 26, 2002 5:11 PM
Subject: Re: [linux] Red Hat5.1 instalacia cez SMB a
sietovkaAT1500(nastavenie Lance driver-a)

skusim, ale kedze clanky na I-NET-e o tejto karte su aj z rokov 1997 a 1998
a RH5.1 je z marca 1998, bolo by to divne...
RH4.0,4.1,5.2,6.x,7.x  ju maju v compatibility list-e,bolo by super divne
keby 5.1 nie....

Bootujem z diskiety boot.img a supp.img z instalacneho CD RH5.1CZ, na 10GB
disku je len 2GB DOS partition (na zaciatku).
V pohode nabootujem do instalatora, vyberem Language a keyboard, vyberem
instalciu zo SMB image, nacita sa supp.img disketa, vytvorim Diskdruid-om
nove particie 2*127MB swap, particie s mount point /,/tmp,/var a /home,
stale bez problemov, potom si instalator vypita nazov modulu sietovky ten je
LANCE, ale ked skusim zadat (alebo automaticky citat) parametre modulu, tak
ju bud nenajde alebo ostane "modra obrazovka" s napisom "Finding packages"
velmi dlho. podla manualu si vsak ma pytat IP, netmask a meno a shared
directory pre SMB...

><offtopic>
>neda sa skusit nejaka novsia verzia os? asi nebudem daleko od pravdy ak
>poviem ze mnoho ludi co cita tento email redhat 5.1 ani nepamata alebo s
>nim zacinalo

Bohuzial, nie, lebo  pouzivame kartu na riadenie motorov a ta ma driver
module pre kernel 2.0.6 vyrobcom (Izrael) testovana RH5.2 s jadrom 2.0.38 a
nam sa pod RH7.2 (kernel 2.4.16) nepodarilo skompilovat...

S pozdravom

Peter Fodrek