[linux] Domaca posta

Juraj Variny variny na naex.sk
Čtvrtek Srpen 8 21:15:39 CEST 2002

Dňa Št 8. August 2002 10:17 ste napísali:
> -> - kazdy uzivatel musi mat pristup len k vlastnej poste
> -> - uzivatelia budu pracovat s grafickym rozhranim KDE (u niektorych
> nutne) ->   a pouzivat Kmail klient
>
> no problem

to by ma zaujimalo ako to spravit ak vsetci maju spolocnu "rodinnu" adresu.
jedine co ma napadlo je pomocou procmail filtra ktory by roztriedil postu
podla toho kto ma koho v adresari... a to nie je az tak uplne "no problem".

> -> Ako na to ? Je zrejme, ze medzi postoveho klienta a server u providera
> je -> asi potrebne este nieco pridat (zrejme lokalny server), ale to je to
> co -> neviem. Mozte mi poradit, ako na to ?
>
> myslim ze co som popisal by malo stacit...

Odporucam zacat studium na mandrakeuser.org.

Juraj