[linux] OT: Standardizovane klav. skratky pre spravcov okien

Sobota Srpen 10 17:19:47 CEST 2002

Dňa 10. aug 2002 o 11:09, Oskar Stolc napísal(a):

> vie ma niekto nasmerovat na nejaky dokument, v ktorom su vymenovane
> STANDARDIZOVANE klavesove skratky pre spravcov okien?

to je trosku odvazne, chciet na takuto vec standard. jedine co je asi
akceptovane je zvyklost, napriklad ze sa pouziva alt+tab na prepinanie
medzi oknami a tak.. mam za to, ze v tejto oblasti je to este viac
rozhadzane (mozno aj vdaka velmi silnym moznostiam customizacie) ako
v ovladani samotnych aplikacii klavesovymi skratkami..

> Chcel by som si na svojom FluxBoxe nastavit klavesove skratky na
> maximalizaciu, minimalizaciu okien, stick-ovanie okna, presun a zmenu
> velkosti okna, prepinanie medzi oknami, prepinanie medzi pracovnymi
> prolachmi... cize veci, ktore ma na starosti spravca okien a nie samotna
> aplikacia...
>
> Vie mi niekto poradit? Vlastne skratky by som si samozrejme vedel
> vymysliet, ale...

jedine co ti viem poradit je nastroj fluxconf:
http://devaux.fabien.free.fr/flux/, pomocou neho si nastavis klavesove
kratky snad ku vsetkym akciam ktore sa mozu vyskytnut.. podla vlastnej
lubovole, alebo podla vlastnych zazitych zvyklosti..

--
Linux 2.4.18-23mdk
Mandrake Linux release 9.0 (Cooker) for i586