[linux] Ako nastartovat X-Win bez prihlasovacieho dialogu (pripadne s nim) hned po nabootovani? Je xdm riesenie?

Automatizácia automation na vuz.sk
Pondělí Srpen 12 14:53:38 CEST 2002

Vazeny kolegovia !

Potreboval by som od vas radu....

Kedze pouzivam Linux pri vyvoji sysetmu pre priemysel a poreboval by som
aby pri behu nabehol soft pre X-win na zobrazenie a ovladanie procesu  na
jednom PC bez toho aby bola obsluha nejako na tuto skutocnost upozornena
(obsluha bude pozostavat prevazne z ludi z  dvojrocnym strojnickym SS
vzdelanim) login dialogom.... Konecne sa mi po vyse 3 mesiacoch podarilo
rozchodit X-server ale len pre start pomocou startx (RH).. Este som to
neskusal dat do rc.local, kde sa mi startuje posledny modul, co by nebolo na
skodu ale neviem... Na druhom PC totiz bezi riadiaci soft -bez poterby X-Win
len text a ten by sa mal dat takto spustit... Hoci neviem, lebo potrebujem
prava root-a  -priamy pristup na porty...
To sa vsak da obist cez telnet a .cshrc ci .login - z toho PC na ktorom
bezia X na ten , kde sa riadi... Aspon myslym .netrc, ci tak nejak...

Nevie mi niekto poradit ako maximalne korektne spustit X bez prihlasovacieho
dialogu hned pri starte resp. hned                 po ukonceni boot a navyse
s pravami nejakeho user-a a so sucastnym spustenim nejakeho softu - urcite
to druhe ide lebo som cital o subore zacinajucim sa na x , ktory spusta soft
pri starte X..., len si neviem spomenut na jeho nazov...

Pojde ten textovy soft spustany s rc.local?

Diki za vsetky rady...

Peto