[linux] Vyraz ``proprietarny softver''

Andrej Hosna Andrej.Hosna na iblsoft.com
Pátek Prosinec 6 09:09:03 CET 2002

> -> > 	Na nadchadzajucej Programovej konferencii ODM (http://www.odm.sk/)
> -> > budem mat prispevok o "Informacnej spolocnosti na Slovensku". Rad by
> som do -> > vysledneho Programoveho vyhlasenia zakomponoval klauzulu o
> preferovani -> > pouzivania otvoreneho softveru.
> -> >
> -> > 	Moj problem spociva v argumentacii, v ktorej budem musiet pri
> -> > porovnavani pouzivat termin 'proprietarny softver' (proprietary
> software). -> > Nie som si isty, ci je to bezne slovenske ale najma
> spisovne slovo. Slovo -> > 'komercny' celkom pochopitelne pouzit nemozem,
> [...]

To ze my chapeme slovo proprietarny skorej vo vyzname uzavrety , neznamena ze
to nutne chapeme spravne. Odporucam www.dictionary.com a search proprietary.
Snad najblizsi vyznam k tomu ako to chapeme my je 3-ti vyznam - "Owned by
private individual or corporation under trademark or patent".
Ja by som sa vsemozne snazil terminu proprietarny vyhnut.
Adino
--
Andrej HOSNA (Andrej.Hosna na iblsoft.com)
IBL Software Engineering, http://www.iblsoft.com