[linux] Po rocnom uzivani LINUXu

Johanka Z Arku neznasam.server na post.sk
Neděle Prosinec 22 01:34:55 CET 2002

> skus vytunovat disky cez hdparm, zvykne to dost pomahat. Hlavne zapnut
> DMA :).
Uf! Tam je volieb. Pozriem sa na to.

> 1.) nainstaluj si slovensky openoffice.org (oo-cs.sf.net)
Modem...... :-(

> 2.) nainstaluj si distribuciu, ktora nema rozhasene fonty :).
A to je? (Teraz mam RedHat?)

> si ho nainstaluj, ked si si ho kupil :).
Problem je v tom, ze ja som ho nekupil. Ja som ho proste mal...
A teraz mam pekny pocit, ze mam vsetko legalne (a free :).
Nechcem o ten pocit prist. Ako nemal by som problem si nejako zohnat (trebars
kupit :) Word, ale radsej by som nejake nepropritarne (napisal som to slovo
spravne?) riesenie.
A tiez by sa mi nechcelo kupovat CrossOffice (ci ako sa to vola), aby som to
mohol pouzivat.

> takze si si nainstaloval distribuciu pre power-usera a nie desktopovu
> distribuciu ako napriklad Xandros...
No ja by som rad bol power-user, len zbytok ludi co s nimi zijem neoblubuju
skarede stranky linu.

> nainstaluj si distribuciu, ktora to nema pokazene (napriklad urcite nie
> Mandrake :).
To ako Mandrake to nema pokazene, alebo Mandrake nemam instalovat??

janzark