[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Neděle Únor 10 22:12:25 CET 2002

On Sun, Feb 10, 2002 at 09:24:19PM +0100, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,
cau

> yop, skoda, ze skrachovala firma Loki.
Veru, ja som si od nich aj kupil q3 a bolo to mastne drahe nejakych 700
silingov.

> ja automaticky posielam kazdemu, kto mi posle ofisovsky dokument nieco
> taketo:
No ja som si spravil skript aby som videl docy priamo v mutte, svina z
neznamych dovodov nechce priamo inlajn, musim dat "v", nastavit sa na prilohu
a "enter" :-) Na jednoduche to staci, ale ide o tie kompikovane humusy ktore
su "standardizovane" vnutropodnikovo.

> Inak, neviem, ci ste si vsimli, ale Koffice a vsetky KDE aplikacie vedia
> generovat PDF.
To je sice pekne, ale napr. sused potrebuje xlska editovat tak, aby vystup
bolo tiez xlsko (topic "vnutropodnikove humusy") a niektore ficury v nicom
inom ako exceli nejdu a musi vzdy zhanat masinu na ktorej je to nainstalovane.

> Si klient, tlac na banku. Ak sa neda, zmen banku (easy to say, heh, to
> je pravda).
Hej a potom tie stovky ludi ktori maju trvale prikazy a priame prevody ci jak
sa tomu poslovensky nadava na nase konto ma zabije :-) Ale tlacit na banku
budem, neboj. Keby mi tie telefonaty tak niekto preplatil :-)

> Ako som povedal, nie je to v poriadku len v dvoch pripadoch: ak to
> ukradli
... co mi je uplne jedno. BTW slovo "ukradne" je v pouzitom kontexte
nespravne, zakon take nepozna, to len propaganda BSA, spravne je "porusi
licencnu dohodu".

> alebo ak to mam zaplatit ja (teda pouzivanie v statnej sprave).
Co mi vadi. A este ked odo mna niekto taky bude pozadovat kompatibilitu tak to
sa mi nebude pacit uz vobec. Preco by som ja mal platit za zavislost inych?

> MandrakeUpdate
> rpmdrake
skor by som povedal dpkg, to ma blizsie k tomu co si predstavujem, lenze ja
mam redhat :-)

> Toto je myth.
Je to mozne, nesledujem vsetko co sa v linuxe deje, uz mam dost prace s
administraciou a developovanim :-)

> V tomto mas pravdu. Kopec ludi si mysli, ze linux je command-line only.
Presne. A najhorsi su ti "investigativni zurnalisti", ktori robia 10 rokov s
windowsami a pol hodiny s linuxom a pisu "uzasne objektivne" clanky.

Schvalujem :-) kukni na nieco ako http://bruxy.oceany.cz/linux

> Ano. Ale treba na to tlacit. Vacsina ludi, ked dostane wordovsky dokument,
> tak sa ho pokusi otvorit. Ja ho poslem naspat.
Ja posielam naspat len ked to nejde otvorit a ked si to mozem dovolit :-)

> Urcite si precitaj toto:
> http://desktoplinux.com/articles/AT9664091996.html
> http://www.desktoplinux.com/news/NS4316549140.html
> Je to real-world example toho, co chces spravit ty.
Ja citam uz par rokov kazdy den slashdot aj linuxtoday, toto som samozrejme
zachytil tiez a mam v bukmarkoch :-)

Inac ja sa musim priznat ze som nieco takeho uz robil pred par rokmi, ale boli
to slabe masiny a pre bezneho uzivatela to GUI este nebolo celkom tak "ono".
No ale mame tu preemptivny kernel, KDE 2 (ci uz vlastne 3), XF86 4.2 a podobne
somarinky. Ale centralizovana sprava fungovala nadherne.

Momentalne mam velmi pozitivne skusenosti s ojedinelymi uzivatelmi, tak skusim
zvysit rozptyl :-)

>   Papa,
maj sa

>       Juraj.
S pozdravom,

            0 and 1. Now what could be so hard about that?