[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Erich Vinclav vinclav na ives.vs.sk
Čtvrtek Únor 14 08:22:47 CET 2002

D?a St 13. Február 2002 21:17 ste napísali:
> 5. Co sa tyka verejne spravy (hoci si sa na to nepytal Juraj), tak pokial s
> tym nepride do tendra ako s alternativou nejak velka (alebo radsej
> obrovska) firma, ktora je shcopna tender vyhrat, tak to bude vyzarat tak
> ako to vyzera, ze do statne svery obe iba komercny ( a v tomto pripade je

Alebo su tam nadsenci, ktori nasadia najlepsie riesenie - v tomto pripade
linux, a mozno aj FreeBSD, co sa aj deje. ;))

--
Erich Vinclav
systemovy administrator, IVeS Kosice