[linux] Mensie problemy s CVS

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Pátek Leden 4 22:09:44 CET 2002

Zdravim,

verim, ze mnohi z vas pouzivaju CVS, takze by ste mi mohli pomoct by asi
zakladnych veciach...

Mam tri virtualne www servre beziace pod php na linuxovom servri. Kedze
sa jedna o ostru masinu, tak som si na lokalnej masine nainstaloval
lokalny apache s php ako testbed. Kedze potrebujem testovat na viacerych
www, a nekonecne kopirovanie na linux server mi uz liezlo na nervy, tak
som sa rozhodol, ze pouzijem cvs, kde mozem robit na projektoch oddelene.
Stiahol som si cvs, nainstaloval, a vytvoril adresar pre cvsroot.
Importoval som cely adresar prveho webu, nainstalil wincvs. Pripojil k
cvs serveru, urobil check-out. Importol som aj zvysne dva weby. Potialto
je to OK.
Trapi ma vsak otazka, ako dosiahnem, aby som upravene subory dostal
naspat do weboveho adresara. Len pre informaciu - neinstalil som tcl for
win, takze no scripting.

Mozete mi pomoct?