[linux] Bootovatelne DivX CD

Brano 2ge na 2ge.sk
Pondělí Leden 7 16:09:33 CET 2002

V pondelok, 7. januara 2002 popoludni o 14:13, mi emajloval Kocur [K]:

K> mmm..
K> napad to neni zly....
neni, len realizacia ? Ono by to fakt chcelo, aby sa do toho pustilo
zopar odbornikov. V linuxe zrovna nie som doma.

K> mozem dat zopar tipov..
daj.

K> predavaju male 200MB CD...
bude sluzit ako boot cd ? To snad nie...myslim,ze to nie je
najidealnejsie riesenie.

K> tam by sa mohol zmestit cely system aj s  prehravacmi a pod...
K> alebo kupit ApacerFlashRAMku  taku 64 alebo 128 a nahrat ten cely "engine"
K> do toho...
toto skorej,ale co s tymi obmedzenymi zapismy ? (kolko krat sa na nu
moze zapisat ? Neda sa to nejako obist ?)

--

 --+ +--  +-  WEB  : www.2ge.sk        \|||/   Mail: 2ge na 2ge.sk
+--+ |  - +-- Mobil: 0903 666 466      (. .)   ICQ UIN: 7552083

byrokraticka organizacia, ktoru zostavili preto, aby sa zvacsila
posobnost, sa bude coskoro podobat svojej predchodkyni.