[linux] Lokalizacia linuxu do slovenciny, ZIJE? alebo UMRELA?

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Leden 31 12:57:20 CET 2002

On Thu, Jan 31, 2002 at 12:43:31PM +0100, Misu wrote:
> Rad by som vedel ci sa v sucastnosti lokalizuje nejaka distribucia, alebo
> nejake baliky... Ak ano nejake linky na weby, alebo maily na ludi?
> Ale prosim nie odkazy na weby co maju posledny update niekedy zaciatkom
> 2001 toakych som nasiel kopec... Hladam nieco co fakt zije :)

... asi si hladal slabo ... :-)

Co tak pozriet sa do sk-i18n na lists.linux.sk ?

... a potom aj na http://telka.sk/linux/sk-l10n/ ... :-)

Pokial si nasiel nejake weby, ktore nemam v Odkazoch
(http://telka.sk/linux/sk-l10n/#Odkazy), daj vediet, pridam.
Tak isto, pokial mas (alebo niekto iny) informacie, ktore nemam
podchytene (alebo su nespravne), tak pridam/opravim. Vdaka.

>                                               Misu
>
> PS: Tento mail nemal nikoho urazit, nastvat, alebo podrazit...
>     To len tak, lebo skoro po kazdom maily mi niekto vynada :)

:-)) Ty taky a taky! Urazil, nastval a podrazdil si vsetkych!
Ze sa nehanbis! :-)))

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |