[linux] Lokalizacia linuxu do slovenciny, ZIJE? alebo UMRELA?

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Leden 31 13:27:00 CET 2002

Ahoj.

On Thu, Jan 31, 2002 at 01:03:48PM +0100, Misu wrote:
> Ahoj :)
> No bol som aj na tovjej stranke :)
> Ako na jednej z prvych... Zial ked tam spominas veci ako redhat 5.2 Tak sa

redhat 5.2 spominam z historickych dovodov (aby sa vedelo, ze kto to robil :-).
Preto aj uvadzam ludi v polozkach "Prispeli"...

> mi to nezdalo moc aktualne... Mozes mi povedat napriklad, ked bol
> naposledy prekladany nejaky balik, nejaky datum?

Naposledy dia a gimp (dnes sa komitovali do gnome CVS - zajtra alebo mozno
este dnes vecer by sa to malo prejavit v statistikach). Sledovat presne
datumy by bola velmi narocna uloha. Ak by si bol v sk-i18n na lists.linux.sk,
tak by si mal prehlad aj o tom, ze tento mesiac sa prelozili (a odoslali)
nejake GNU baliky (napr. indent, sed, wget). Gnome je aktualizovane pribezne
(prakticky denne). O KDE toho vela neviem, ale viem, ze na tom sa tiez
stale robi (hlavne Stano Visnovsky).

Pokial Ta zaujimaju nejake statistiky, tak tu su:

Stav prekladu GNOME k 1.10.2001 (prvy stlpec) a k 31.1.2002 (druhy stlpec):

Pocet modulov:                212          228
Spravy (retazce na preklad):
- prelozene                 39500        64455
- nepresne                    949         1377
- neprelozene               24498        17264
- celkom                    64947        83096

Percento prelozenych:       60,81 %      77,56 %

Je pravda, ze niektore casti stranky su zastarale, ale ked mi posles nejake
nove info, tak to zaktualizujem.

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |