[linux] Adaptec 2100S RAID + RH 7.2

Andrej Hosna Andrej.Hosna na iblsoft.com
Pondělí Červen 10 12:19:09 CEST 2002

> mate  niekto skusenost s instalovanim Adaptec 2100S RAID na RH 7.2 (kernel
> 2.4.7-10)?. Robi mi to problemy, uz pri instalacii vypisuje, ze nemoze
> citat a zapisovat na pripojene disky. Disky su SEAGATE Barracuda SCSI 18
> GB. Po doinstalovani systemu som skusal kopirovat na tieto disky a po
> urcitom case kopirovanie uplne zmrzlo. Stalo sa mi to aj pri RAID-1. Na
> stranke Adaptec-u je driver pre RH 7.1, ten robi to iste. Napadlo ma aj
> skompilovat novy kernel, ale fungovat by to malo aj terajsom ( aspon dufam
Fici mi to na 2.4.18 bez vacsich problemov na DualProce. Jedina nevyhoda  je
ze obcas ten radic uplne vyfreezuje na par desiatk sekund cely system.
V 2.2.x bol s tym radicom problem ze sa musel driver skompilovat s egcs
pretoze inaq to robilo strasne SCSI timeouty.
Adino