[linux] multiplatformova db aplikacia

Oskar Stolc stolc na intrak.sk
Sobota Březen 9 12:06:21 CET 2002

Caute,

hladam nejake multiplatformove (Linux,Windows) riesenie na vyvoj
databazovych aplikacii (vlastne len jednej...). V podstate mi ide o to,
aby sa kod nemusel pisat dvakrat, raz pre linux a druhykrat pre windows.
Aplikacia by bola zalozena na postgreSQL (samozrejme na linuxe, tu
problem nevidim) a pristupovalo by sa k datam z linuxackych a hlavne z
windowsackych klientov.

Ide o jednoduchu aplikaciu s formularmi, po vyplneni ktorych sa data
odoslu do databazy a potom by sa mali generovat nejake reporty vo forme
prehladnych tabuliek a grafov...

potrebujem programatorske nastroje realizujuce:

- jednotne graficke rozhranie, rovnaky vzhlad pod linuxom aj windowsom
  (tcl, java ?)
- jednoduchy (najlepsie vysokourovnovy, skriptovaci) programovaci jazyk,
  v ktorom by sa pisali klienti, lahko by sa dal kod prepojit s GUI a s
  podporou spoluprace s postgreSQL

tieto programatorske nastroje musia byt free aspon pre nekomercne
pouzitie...

nie som programator, tak mi prepacte moje chabe odborne vyjadrovanie...

mate niekto nejake skusenosti? prosim, neradte mi web aplikaciu, html
podla mna neposkytuje dostatok konfortu, co sa rozhrania tyka...

Oskar