[linux] Re: OT hardware

Peter Vongrej vongrej na health.gov.sk
Pátek Březen 22 09:59:21 CET 2002

zdravim

nuz, co sa tyka toho prepinaca, odskusal som monitory philips 107b, daewoo 720d, likom 17" a este daky acer 17", graf. karty voodoo3 3000, ati rage 128, rivu tnt2, samozrejme komplet suport driverov, takze ocividne mi to jedine na ten prepinac vychadza :-( mam tu po ruke 4 kusy, aj pre 2PC aje pre 4PC, tych duchov sa zbavim jedine pri rozliseni 640x480 a take ja nez~a'da'm :-) mam na tom 2 kusy bsd masin (jeden s xkami), sun blade a w2k, zaujimave je, ze v kazdom os je velkost s~mu'h a duchov ina, prepinace su vizualne pravdepodobne od jedneho vyrobcu, daky maxxtrro

--
monkus - i`m not only the dot in .SK ;-)