[linux] Chyba na sietovke?

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Středa Listopad 6 13:20:33 CET 2002

Dňa St 6. November 2002 11:57 Juraj Bednar napísal:
> Ahojte,

> pomerne znamy problem, parkrat som sa s nim stretol. Neviem, ake boli
> percenta, ale tusim to bolo tak, ze to robi priblizne 30% pocitacov s
> onboard intel sietovkou v priblizne 30% bootoch. Tiez som mal uplne
> identicke stroje (tri), z ktorych jeden to robil, ked sa rebootol (ale
> myslim shutdown, vypnut, zapnut), tak potom isiel pol roka v pohode,
> upgradovali sme mu kernel, zapli sme ho a zase to robil hned a stale. po
> dalsom reboote bolo vsetko ok. Pomerne dost dlho som hladal, kde moze
> [...]

trochu si ma potesil ... asi vymenim huby sa switche (menej roboty ako strkat
nove karty a prekonfigurovavat kernel)
este otazka? bezal si na 10 alebo 100 eth (lebo nasli sme popis chyby,
vraj to je len pri 10Mbit huboch, tie tam presne su)
co sa tyka vyrobcu: IPC, konkretne karta ROCKY-3785EV