[linux] web o linuxe pre zaciatocnikov

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pondělí Listopad 18 15:27:20 CET 2002

Ahoj,

> Ja budem len rad, ked sa nejake clanky (okrem mojich)
> objavia na Linux.sk :))
>
> Je trochu zahambujuce, ze vela SK autorov pise na
> ceske portaly o Linuxe (ako root a pod.) a na linux.sk
> sa nic od nich neobjavuje. Dovod je jasny: peniaze :(((
> Za clanok na Linux.sk nedostane autor (zatial) ani vindru
> a tak radsej odmigruje na nejaky zahranicny server :( a to je zle.

nie som si isty, ci je to az tak zle. Dolezite je, ze tie clanky sa
zadara objavia na webe. Mozno by linux.sk mal byt viac portal a nie
zdroj informacii a viac ukazovat aj na cudzie info.

Ked niekto napise clanok, tak si moze vybrat, ci to uverejni zadara na
webe a dostane za to peniaze alebo spravi to iste a nedostane za to
peniaze. Ja by som si tie peniaze urcite zobral (a to som uz na linux.sk
nieco aj napisal:).

Mozno by som na linux.sk dal skor priestor k diskusii, napriklad formou
podobnou ,,Ask slashdot''.

> Mate nejaky napad ako tuto situaciu riesit?

ano, zmenit zameranie linux.sk :).

> PS: Len tak pre zaujimavost napis plz, kolko ludi
> sa ti ozvalo :)))

zatial asi 5, nie je to nic moc.

   J.