[linux] web o linuxe pre zaciatocnikov

Pondělí Listopad 18 15:49:50 CET 2002

On Mon, Nov 18, 2002 at 03:13:31PM +0100, Juraj Michalek wrote:

> Ja budem len rad, ked sa nejake clanky (okrem mojich)
> objavia na Linux.sk :))
>
> Je trochu zahambujuce, ze vela SK autorov pise na
> ceske portaly o Linuxe (ako root a pod.) a na linux.sk
> sa nic od nich neobjavuje. Dovod je jasny: peniaze :(((
> Za clanok na Linux.sk nedostane autor (zatial) ani vindru
> a tak radsej odmigruje na nejaky zahranicny server :( a to je zle.
>
> Mate nejaky napad ako tuto situaciu riesit?

Ak ste si isty, ze su to len peniaze, tak potom neexistuje iny napad ako
'za clanky platit'.

Mozno su tam i ine pohnutky (vacsia navstevnost -> vacsie renome autora,
ktore ziska, uzsie zameranie -> moze zacat budovat na nejakych
zakladoch, ktore u citatelov predpoklada, ...)

Priznam sa nie som autor ziadneho clanku. Mozno keby mi niekto dodal
temu, by som to vedel spracovat. (Nie je problem, ze by som o temach nic
nevedel, ale nevladnem pisanemu slovu.) Zda sa mi, ze kedze vacsina veci
sa da riesit pomocou 'man nieco', tak je zbytocne tie clanky pisat,
alebo inak povedane, neviem co ine by sa tam malo napisat. Ked si
precitam clanok, tak si poviem: 'Dobre to spisal, netreba to dohladavat
v man strankach.' Ale napisat nieco je zlozitejsie.

PS: Nemozno sa dostat na www.linux.sk uz cely den. Je problem u mna,
alebo sa nepodarilo server po vikendovej odstavke kompletne rozbehnut.
Pretoze mailing listy (aj tento) funguju.
$ ping www.linux.sk
PING www.linux.sk (147.175.66.133): 56 data bytes
a ticho.

PSS: Skute dodat nejaku (konkretnu, ziadne okruhy), temu (aj viac),
mozem sa to pokusit spracovat. Ale nezarucujem, ze nieco bude.