[linux] web o linuxe pre zaciatocnikov

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Pondělí Listopad 18 19:47:37 CET 2002

Prajem prijemny den,

krym wrote:

> tymto smerujes asi k tomu, kolko ludi skocilo na honorare. ozval som sa aj
> ja, ale pre mna mozu ist honorare, ktory by som teoreticky za to mal dostat
> aj na charitu. urcite je takych ludi viac

Pozrime sa na tie honorare z druhej strany:

Ja zvycajne delim svoje honorare na tri casti:
- prvu cast davam na charitu, sporadicky v roznych sumach, ale predsa!
- druhu cast vydelujem na studium - kupujem si knizky, a to aj
zahranicne cez
Internet. Ich studiom ziskavam dalsie info pre moje clanky. Tu ide
podstana cast
penazi, a predpokladam, ze viete, ze taka inojazycna kniha z Amazonu pod
2500 Sk
nejde. Ale v globale sa to do tych clankov vracia! A to nehovorim o
poplatkoch
za Internet a tlf.!
- tretiu cast venujem na regeneraciu svojich sil alebo si kupim nejake
"tesitko". Spravidla to byva aj tak nieco do PC a podobne.

Nezavidme ludom honorare! Su naozaj zasluzene, a ten, kto pise
pravidelne, vie,
o com hovorim. Pisem pre PC Revue pravidelne uz skoro 7 rokov ci viac a
mal som
obdobia velmi uspesne, ale aj krizy, ked som nevypotil ani riadok!
Je to normalne!
Urobit jeden clanok je pomerne jednoduche, ale pripravit seriu clankov
chce
urcity grif - totiz niekedy neviete, o com mate pisat, lebo vsetky temy
su
vycerpane!

Honorar je spravidla len ciastka za ich ozajstnu narocnu pracu! (Ale
potesi,
verte mi)

Aby som nevyzeral ako "hamoun", som ochotny sa podielat na svojich
clankoch aj
zadara.

Ostavam s pozdravom
mior