[linux] web o linuxe pre zaciatocnikov

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Listopad 18 16:10:14 CET 2002

On Mon, 18 Nov 2002, Marian Cavojsky wrote:

> Priznam sa nie som autor ziadneho clanku. Mozno keby mi niekto dodal
> temu, by som to vedel spracovat. (Nie je problem, ze by som o temach nic
> nevedel, ale nevladnem pisanemu slovu.) Zda sa mi, ze kedze vacsina veci
> sa da riesit pomocou 'man nieco', tak je zbytocne tie clanky pisat,
> alebo inak povedane, neviem co ine by sa tam malo napisat. Ked si
> precitam clanok, tak si poviem: 'Dobre to spisal, netreba to dohladavat
> v man strankach.' Ale napisat nieco je zlozitejsie.

S tym uplne suhlasim. Aj ked som sa vecsinu veci musel naucit
uplne sam z manualov a dokumentacie a vzdy to dost dlho trvalo, ked sa na
to spetne pozeram zda sa mi to moc jednoduche na clanok. Takze jediny moj
doterajsi pocin bol dost OT clanok na linux.sk.

Takze u mna to ostava v polohe "snad ma nieco napadne", bolo by mozno
dobre keby J. Bednar sem hodil viac podrobnosti.

> PSS: Skute dodat nejaku (konkretnu, ziadne okruhy), temu (aj viac),
> mozem sa to pokusit spracovat. Ale nezarucujem, ze nieco bude.

Detto.

Juraj