[linux] web o linuxe - par postrehov

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Listopad 19 17:15:55 CET 2002

Ahoj,

> ---povedal by som ze skor z obsluhy Open Source aplikacii nie?
> filozofia je v tom ze tie peniaze co sa aj tocia okolo OPenSource
> ako v Tvojom pripade nie su priamo (rozumej "priamo") spojene
> s aplikaciami. Totiz ked si na server o grafike das reklamu na
> na Photoshop asi to bude dost k veci miesto..
> Alebo na server o komercnom programovani das reklamu na
> super RAD nastroj ma to zmysel..

na server o linuxe reklamu, ze predavam distribucie Linuxu? Alebo ze
predavam komercny support?

> Ale na server o Linuxe kde sa ludia chcu nieco naucit
> si asi tazko das uspesnu reklamu typu ak nechapete o com sa tu pise
> ja vam to za prachy urobim :-)

preco?

no, uspesna nebude z inych dovodov, ako je zameranie a to je skor pocet
hitikov a celkova majetnost obyvatelstva. Ale s tym zapasia aj o dost
vacsie sajty ako linux.sk.

Hint: z reklamy sa nic neuzivi.

> -- no tak to je pravda... ale ved nemusi to byt zrovna pay-per-order

pay per view sa neoplati objednavatelovi -- to by musela byt brutalne
nizka cena

par per click sa oplati obidvom, ak dodavatel (teda linux.sk) ma
brutalne mnozstva hitov. Pojem brutalne mnozstva hitov splna napriklad
google.com, linux.sk urcite nie, zarobili by mozno 300,-Sk mesacne,
mozno 10 krat viac, ale to je stale malo.

pay per order sa oplati najviac objednavatelovi, ale otazka je, ci
linux.sk z toho bude mat viac ako par korun mesacne.

Este je moznost najst sponzora a davat tam jeho reklamu (exkluzivne),
ale ako som uz spominal, bude potom od linux.sk mat iste naroky, kam sa
to ma uberat, teda uz to nebude ,,community site'', ale ,,company
site''.

Toz, tazke doby komercie na Interente....

    J.