[linux] SMS notifikacia e-mailov

Gabriel Gajdos Gabriel.Gajdos na ses.sk
Středa Listopad 20 08:23:59 CET 2002

Prajem prijemny den...

Planujeme vo firme urobit SMS notifikaciu doslych mailov (pri
mailserveri). Ide o to, ako?

Zatial nepotrebujem navod k mailserveru (qmail), ale skor mechanizmus...
Podla mojich informacii by na to mohlo stacit pouzitie programceka
smssender v kombinacii s nejakou komercnou sluzbou... Odporucali mi
sluzbu "Moj asistent" od Orange... Vyzera to az tak dobre, jednoducho a
lacno, ze sa mi az nezda, ci to bude fungovat.
Preto ak je medzi Vami niekto, kto pouziva "smssender" + "Moj asistent"
na notifikaciu doslej posty, prosim potvrdte mi, ze to funguje OK. Je
tam nejake obmedzenie poctu SMS sprav? Ako je to spoplatnovane (nasiel
som len poplatok 50.-Sk mesacne a nic viac)?

Vdaka.

GG