[linux] web o linuxe - par postrehov

Lubor Kacian kacian na fonet.sk
Středa Listopad 20 08:23:43 CET 2002

Hello ,

Tak vam poviem, co mi najviac chyba na linux.sk sajte. Su to
predovsetkym rozne navody, ktorych je na roznych sajtoch  po Slovensku
a Cechach dost, ale clovek to musi kdekade zhanat. Keby sa robila
nejaka triedena zbierka prave na www.linux.sk , bolo by to to prave
orechove. Mne anglina nevadi, ale velkemu kopcu staby (make "t") -
linux userov ano a zhanaju potom info kde kade az su z toho otraveny a
kaslu na to. Ved tych clankov, navodov, popisov je naozaj dost, len
ich treba sustredit.
Neviem ale, ako je to s pravami, napr. take clanky z hroch-a, z root-u a pod.
To su clanocky, ktore daju userom cosi zaujimave. Nie kazdy chce
preliezat man stranky a how-to. Prvy transparent-proxy squid som robil
aj tak podla hrocha.
Tudy vede cesta. Nejaku zbierku mam aj ja.

--
Best regards,
 Lubor Kacian