[linux] OT: o5 diskriminacia Linuxu a ost. v Tatrabanke

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pondělí Říjen 7 14:08:31 CEST 2002

Ahoj,

> Takze bacha na nich .. Akosi .. to ze b-mail (cislo uctu zostatok
> atd ) posiel(r)aju v plantexte (ASCI) bez moznosti sifrovat (eliot) a

podporuju PGP sifrovanie. A ked sa bojis o to, ze tvoje informacie budu
zneuzite, nepouzivaj b-mail.

> [...]
> elektornicke overovacie kody a tak mi skoro mesiac drzali ucet v sachu
> a odmietli cokolvek k nemu povedat (ze co sa deje preco je zablokovany
> ci je vykradnuty alebo vo co go). Lebo taketo maju smernice a ... po
> polroku aspon vyjadrili lutost.
> To ze TB spravi aj operacie na ktore nema povolenie (inaksny prevod)
> ich tiez netrapi.
> Dokonca mi aj na papiery dali ze dany prevod z ucty X do uctu Y
> spravili na zaklade povolenia voci uctu Z.
> A tym je to vysvetelne a bodka .. komunikaciu povazuju za ukoncenu

toto je trosku off-topic, dokonca dost off-topic.

> menecka to rozchadzal polroka) a odpoved bola jasna .. podporovana
> platforma je WinXY a IEXY. Noaco ze je tu nejaka html norma a chyba na
> stranke ...

Podmienkou pre používanie Internet bankingu je mať prístup k počítaču s
pripojením na Internet a mať nainštalovaný jeden z podporovaných
prehliadačov (browserov):

    * Netscape Communicator (Navigator) 4.06 (alebo vyššiu verziu) alebo
    * Microsoft Internet Explorer 4.X (alebo vyššiu verzi

 Juraj.