[linux] OpenOffice.org 1.0.1 a databazy

Ján Šóš janko na slovakiatravel.sk
Sobota Říjen 12 22:10:12 CEST 2002

>  mam otazku, skusal niekto robit napriklad faktury tak, ze sa data
>  vycucovali z databazy? Napriklad zadam nejake cislo objednavky alebo
>  nejake ID, spravim select a vyplnia sa mi vsetky udaje a potom uz len
>  dam print a vytlaci sa mi faktura?

neskusal som to

>  Skusal som to cez form autopilot, islo to vcelku fajn, ale neviem tie
>  data nijako vytlacit.

mne data, ktore som si vybral vytlacilo (aspon do postscriptu)

> Chcel by som tiez, aby som to vedel ulozit tak,
>  ze udaje zostanu staticke (teda dalej nebude nutne mat databazu na
>  otvorenie danej faktury).
>
> No a posledna otazka, je mozne dynamicky
>

>  menit pocet vratenych poloziek? Teda v pripade faktury sa jedna o to,
>  aby bolo mozne spravit taku vec, ze ked su na fakture styri produkty,
>  tak sa mi spravi tabulka so styrmi riadkami + zahlavim, ked menej, tak
>  menej.
>
>  Viem si pridat MySQL datasource, viem pisat queries, v tom nie je
>  problem, neviem, ako to korektne pridat do dokumentu. Poradi niekto?

Ked nepojdes cez autopilota, ale pouzijes novy text file - main toolbar
(standardne v lavo) - ikona form - ikona form navigator
mal by si ziskat lepsi prehlad nad vytvaranim formulara.
Skus.
Ja som to nedotiahol do konca nemam nato cas.

Mimochodom ked si dobry v PHP preco si to neurobis tam?

Jan Sos