[linux] OpenOffice.org 1.0.1 a databazy

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Sobota Říjen 12 22:26:22 CEST 2002

Ahoj,
> Ked nepojdes cez autopilota, ale pouzijes novy text file - main toolbar
> (standardne v lavo) - ikona form - ikona form navigator
> mal by si ziskat lepsi prehlad nad vytvaranim formulara.
> Skus.
> Ja som to nedotiahol do konca nemam nato cas.
>
> Mimochodom ked si dobry v PHP preco si to neurobis tam?

Z jednoducheho dovodu -> malo by to vediet robit vystupy do viacerych
formatov, co vie OpenOffice.org pomerne pekne.

Mne sa to uz podarilo aj vytlacit, problem mam len s jednym. Neviem
spravit nejaku previazanost. Ide mi o to, ze potrebujem napriklad
spravit to, ze v jednej tabulke mam fakturacne udaje a k tomu mam zoznam
produktov.

Cize nieco ako:

  Adresa: bla bla bla
  	  bla bla bla

  Produkt 1   Cena 1
  Produkt 2   Cena 2
  Produkt 3   Cena 3

Toto netusim, ako by sa dalo spravit. Cize mam jednu query, ktora mi
vrati udaje, jednu, ktora mi vrati tabulku s udajmi. Vsetko osobitne
viem spravit, neviem, ako to mam prepojit. Any ideas?

     Juraj.