[linux] Zobrazovac archivu mailinglistu na webe

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Září 18 06:27:39 CEST 2002

On Mon, Sep 16, 2002 at 01:50:44PM +0200, Ondrej Jombik wrote:
> 	Neviete o nejakom prehliadaci archivu mailinglistu na webe? Mal by
> som nasledovne poziadavky zoradene podla dolezitosti, pricom prva je
> najdolezitejsia a posledna najmenej:
>
> 1. Prispevky by mali byt kompletne v nejakom RDBMS (na type nezalezi).
> 2. Nemal by byt naviazany/zavisly na akykolvek softver, ktory spravuje
>    konferenciu (ako je napr. ezmlm).
> 3. Mal by mat plnu podporu zobrazovania vlakien. Naopak na podpore
>    vyhladavania mi vobec nezalezi.
> 4. Nezavisi na pouzitej technologii al. programovacieho jazyka, najlepsie by
>    vsak bolo keby to pouzivalo PHP alebo Perl.
> [...]

robil sa u nas na Technickej Univerzite jeden semestralny projekt, kde
sa riesilo ukladanie prichadzajucich mailov do PostgreSQL a k tomu bol
jednoduchy webmail s threadmi a myslim, ze aj vyhladavanim - ukladanie
mailov pomocou .procmailrc a web pomocou php

bol som veducim tohto projektu, ale uz si presne nepamatam na technicke
detaily - pekne to fungovalo a bude sa v tom pokracovat aj v ramci
diplomovej prace, navyse aj mne sa uz hromadia maily a mutt s mbox.gz mi
uz nestaci, takze aj ja sa na tom budem (pravdepodobne) aktivne podielat

neviem, ako je to s licenciou - myslim, ze nebude ziaden problem
zverejnit to, pohladam to a poslem url

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE