[linux] OT: SPOLUPRACA (mozno) - KOMERCIA (mozno nie)

Matej Holly h.matej na krs.sk
Úterý Duben 8 21:19:40 CEST 2003

> V pozadi by mal bezat nejaky databazovy server (MySQL, Postgress, Firebird
> ?) a PHP. Na strane klienta si predstavujem internetovy prehliadac
> (platformova nezavislost - pokial mozno...).

Klient - v prehliadaci nie je celkom dobre zvladnutelny uzivatelsky komfort,
ktory je podla mna pre takyto projet nevyhnutny. Problemy tiez mozu nastat
pri zostavach. Co sa tyka databazy asi by bolo vhodne zvolit taku, ktora
podporuje ulozene procedury, transakcie, referencnu integritu. Ak je
multiplatformnost prioritou je mozne zvolit pre klienta jednu z mnohych
multiplatformovych free kniznic. napr.wxWindows

> Teraz moja dolezita myslienka:
>
> MYSLIM SI, ZE SA EKONOMICKY SOFT NEDA VYVIJAT UPLNE NEKOMERCNE.
>
> Taky software treba testovat - bez nasadenia v praxi sa to neda.
> A najdite mi firmu, ktora zacne pouzivat software, ktory je sice zadarmo,
> ale bez akychkolvek zaruk:

U mna vo firme by som to mohol skusat. Samozrejme paralelne s momentalne
pouzivanym softom.

Mato