[linux] kernel panic

Peter Mikeska mikeska na alcatel.sk
Středa Duben 9 07:49:27 CEST 2003

Hello Matus,

Wednesday, April 9, 2003, 1:01:47 AM, you wrote:

MH> Tuesday, April 8, 2003, 2:29:34 PM, you wrote:

MH> --cut--

MH> To mi pripomina klasicky pribeh o upratovacke, ktora kazde
MH> rano pride do roboty, vytiahne pocitac zo zasuvky a zapne
MH> si do nej vysavac (kavovar, radio, ...) :)

MH> Ak nemas nic v logoch a pocitac je na pristupnom mieste,
MH> patral by som aj tymto smerom.

MH> Matus Horvath

upratovacka tam nechodi, ale zase nasi majstri a-jeto udrzbari, ale
teraz rano mam uptime 23hod25min tak uvidime ci prezije 24hod ;))
thnx
ad teplota: som si namazal oba procesory pastou, smazil som ho par
tyzdnov a nic, teplota to nebude, ventilatory idu,
Miki
--
Best regards,
 Peter                            mailto:mikeska na alcatel.sk