[linux] OT: SPOLUPRACA (mozno) - KOMERCIA (mozno nie)

Jan Kostial alfatrade na szm.sk
Čtvrtek Duben 10 20:32:37 CEST 2003

> [...]
> -> :
> -> : Nebude lepsie pozriet si existujuce projekty a skusit sa do
niektoreho
> -> : zapojit? Radsej jeden dobry system ako vela zlych...
> -> :
> -> : ak mas dovod preco sa nepripojit k existujucemu projektu,
> -> : ospravedlnujem sa ale myslim ze si to sem potom mohol napisat...
> ->
> ->             Dovodom je ta komercia.
>
> nie je skor problem v tom co si myslis o komercii vs. GPL?
> alebo si myslis ze soft musi byt komercny? Pisal si ze \'uplne free

Nehovoril som, ze nejde urobit free software. Hovoril som, ze
sa EKONOMICKÝ SOFT nedá VYVÍJAT úplne nekomercne.
Software môze byt zadarmo, ale nejaké prostriedky na vývoj treba niekde
získat. Spôsoby môzu byt rôzne - sponzoring, predaj sluzieb, ...
Z toho co vidím na internete, mi vychádza, ze vsetkým nekomercným projektom
dôjde dych skôr nez sa nieco pouzitelné vytvorí.

> ->             DAJTE MI VEDIET AJ O INYCH PROJEKTORCH!
>
> skus pohladat na search.lists.linux.sk slova \'uctovny\' a \'uctovnictvo\'
> pripadne par dalsich slov co bude mat zmysel. Mozes sa s tym obratit aj na
> cesku linux konferenciu.

Za takúto radu srdecná vdaka...

> P.S. neodsadzuj svoj text 12 medzerami, aky to ma zmysel?

Sorry, bol som nútený pouzit velmi nechutného e-mail klienta.

Ján Kostial