[linux] Pismo v OpenOffice.org

mior na psg.sk mior na psg.sk
Pátek Duben 11 08:59:11 CEST 2003

Citát Zdenko Podobný <zdpo na mailbox.sk>:

> "Thorndale".

> Kde? V dokumentoch? V menu?

V tom druhom okienku , kde sa zobrazuje nazov pisma, hned na hlavnej ploche
programu Writer

> "Thorndale".

> vobec

> Kde? V dokumentoch? V menu?

V menu Nastroje > Volby > OpenOffice.org > Nahrada pisem, okienko Pismo.

> Ano, ale vacsinou neobsahuju diakritiku

Ale kde by som to mohol najst?

> Aj aj som volakysi zmateny: doma mam mdk 9.1 - fonty su jednoducho

> nadherne vyhladene. V praci mam Win200 pro, fonty vyzeraju otrasne (s

> porovnanim s mdk), a pismo, co mi vylezie z tlaciarne je ine, ako pismo,

Pouzivam RH7.3, ale vyskusal som to na Mandrake 8.2, vysledok rovnaky...

A aj ja by som rad, aby sme presli u nas na Linux. Ale musim mat "rukolapne"
argumenty. Ale ked mi niekto povie, ze vo MS Win to pismo bolo citatelnejsie,
tak su to pre mna minus body...

(A v tomto mu zatial, BOHUZIAL, musim dat za pravdu).

Tak poradte nejake typy, kritika a zosmiesnovanie to nevyriesi...

S pozdravom

mior