[linux] Windows vs. Linux

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Čtvrtek Duben 17 11:17:10 CEST 2003

Dňa Št 17. Apríl 2003 11:14 Radoslav Valovic napísal:
> Dobry den!
>
> sice je pred sviatkami, ale predsa jedna otazka. Planujem uplne prejst na
> Linux,len ma zaujima,ci v prostredi Linux su dake podobne aplikacie,ktore
> efektivne vyuzivam pod windowsami:
> - Macromedia Dreamweaver -
toto neviem, nepouzivam
> - Adobe Photoshop - viem, ze je Gimp, ale je pren i dost navodov a
> prikladov?
myslim, ze je, zatial co som potreboval, som nasiel
> - MS Outlook - manazer a mail klient
ja na mail klienta pouzivam kmail, ale je napr. ximian evolution, ktory
outlooku z oka vypadol ;-)
> - Translator - v tomto asi moc neuspejem
preco nie? existuje jednak free verzia napr. aspell/ispell, ale mi napr. vo
firme mame zakupeny angl-slov. slovnik pre win aj pre lin (meno neuvadzam
kvoli reklame, ale ked xces ozvi sa, poslem ti ho ;-)
> - daky remote administrator pre Linux - win98 stanice.
neviem ro pod tym rozumies, ja pouzivam VNC klient/server
> - daco na sposob Total Commandera - toto som sa asi pred 1/2 rokom pytal,
no, osobne pouzivam kombinaciu xterm/konsole(KDE) + mc, ale pre obchodakov som
nainstaloval krusader - velmi podobny TC, ma v sebe navyse ftp/smb/ssh
klienta

> ci sa odvtedy nieco nezmenilo.
>
> Resp. bolo by mozne tieto aplikacie rozbehat pod napr. Wine? Ake mate vy
> skusenosti?
wine pouzivam pre niektore aplikacie, ktore sme si sami vyvijali, bezia tak
napoly (nevedia tlacit), ale to je vec na konkretne odskusanie prislusnej
aplikacie
> Vdaka za odpoved a pekne sviatky!

nemas zac, pekne sviatky aj tebe

	peter bodnar
--

System integrator for LAN/WAN
TTC Telecom s.r.o.	tel: +421 55 7283 555