[linux] HPT370 hardware raid howto?

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Čtvrtek Duben 24 23:57:54 CEST 2003

Zdravim,
je skutocne ten driver od vyrobcu nutny co tak pouzit gpl driver co je v
kerneli ?

Takze pouzi:
CONFIG_BLK_DEV_ATARAID_HPT
Highpoint 370 software RAID (EXPERIMENTAL)

Musis si zapnut: [*] Prompt for development and/or incomplete code/drivers
a potom to najdes v:
ATA/IDE/MFM/RLL support
  |->  IDE, ATA and ATAPI Block devices
         |->   Support for IDE Raid controllers (EXPERIMENTAL)

Inak kvazi HW Raid je aj Promise. Odporucam pozriet:
http://www6.tomshardware.com/storage/20021112/index.html

Produkty 3ware sa daju kupit aj na slovensku, ale ta cena je uz dost
vysoka...nechcem robit reklamu, takze napisem len adresu, kde dany
predajci sidli:
Sch.Trnavskho 6, 841 01 Bratislava
Ak to hodis do googla, tak sa urcite k tomu predajcovi dopatras.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk