[linux] ciastocne riesenia radeon 9200

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Středa Srpen 6 07:50:47 CEST 2003

On Tue, Aug 05, 2003 at 10:23:02AM -0700, Jaroslav Soltys wrote:

> inu binarku som nenasiel, fglrx sa mi nepodarilo
> rozbehat pod mdk9.1 ani pod debianom3.0r1. niekde v
> /lib/modules/fglrx je nejaky dir s takymi
> pseudozdrojakmi (podobne ako nvidia: cast src cast ako
> .o) ktore by mali byt kompilovatelne s custom jadrami
> ale mne sa to nepodarilo. nema to ani normalny
> makefile ale ./makefiles.sh :))

Nuz, mne to islo s 2.4.21 vanilla rozbehat vpohode.
Stacilo spustit v fglrx/build_mod ./make.sh a potom nejaky ./make_install.sh
v fglrx. Resp. tam boli priamo moduly pre niektore kernely RedHatu.

> dri sa mi kedysi podarilo rozbehat ale dnes po
> preinstalacii mi to este nexodi (menil som debiana na
> mdk9.1, karta je radeon9000 od sapphire)

No to mne dri tiez sa poradilo rozbehat celkom vpohode, problem
je ale v tom, ze vykon je podla mojho nazoru mizerny (porovnavane
s Riva TNT2, co je ovela starsia a lacnejsia karta).

			SAL