[linux] Problem s odmountovanim /usr filesystemu pre restarte

Pondělí Srpen 18 11:39:50 CEST 2003

On 18.08 11:11, Lubomir Host wrote:

>     Ten bordel v /usr/ je zakladny system? To snad nie. Zakladny system
>     je to, co je v /lib /bin /sbin a velkost to ma do ~120MB. Teda aspon
>     podla mna.

vsetko zalezi od pohladu. Je sice pravde ze veci ktore patria do "lokalneho
systemu" by sa nemali davat do /usr, a ze /usr bol povodne mysleny na taketo
veci (historicky), ale obavam sa ze v sucasnosti sa to uz neda vzdy 100%
aplikovat...

teoreticky by mal zakladny system byt schopny nabehnut bez namountovaneho
/usr (root napr z diskety, /usr na disku - kedysi takto systemy fungovali),
ale dnes je to ovela viac previazane...

Aha, tu som spravil chybu; myslel som subor /etc/localtime, ktory je zrejme
symlink na /usr/share/zoneinfo/Europe/Bratislava;

TUTO symlink skus zmazat a prekopirovat do tohoto suboru obsah ciela
(cp /usr/share/zoneinfo/Europe/Bratislava /etc/localtime) - toto by malo
pomoct.

>     Ano, pri shutdowne. Zjavne to tie skripty neremountnu read-only,
>     kedze sa pri boote rocoveroval journal.

yo, zrejme bude problem niekde tu.

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
On the other hand, you have different fingers.