[linux] lilo a vyberatelny disk

Kocur kocur na zsvak.sk
Úterý Prosinec 2 08:30:15 CET 2003

nazdar..

> Lilo som skusal tiez, vypise iba LI a kopec nul a jedniciek a zamrzne. Tak
> ako grub, ani lilo nieje asi schopne existovat samostatne bez linuxu, co
je
> skoda                 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

no toto nieje pravda...

mne LILO fungovalo bez porblemov ...
aj ked prave nemalo disk z linuxom..

lilo som mal na hda
a linux nainstalovany na hdc1,hdc5 + swap
a islo mi to..
na hda boli W2K a W98
a nemalo to ziadny problem bezat...
...mal som to urobene aj taq ze suflikovy disk bol hdc
a lilo bolo len na nom...

este ti mozem poradit...

skus lilo zapisat napr. do hdc1 a nie do hdc
( to v pripade ze ten disk na ktorom xesh mat lilo je hdc)
teda nie do MBR ale do prveho oddielu na disku

; nesledoval som tento thread od zaciatku, taqze ak som
hore spomenu nieco co tu uz bolo taq sa ospravedlnujem....

caff...