[linux] Caka na Vas virtualna pohladnica!

Čtvrtek Prosinec 18 13:31:20 CET 2003

On 18.12 12:53, Rybarik, Michal wrote:
> ... kde sa maze queue, na post.sk? to by ma zaujimalo, kto to do tej queue
> napchal. zeby 127.0.0.1 ? nenapada mi nikto kto by mal z tejto spam kampane
> osoh, okrem sajtu pohladnice.post.sk, ktoremu sa urcite genialne dvihla
> navstevnost, vela ludi sa o tejto sluzbe dozvedelo, a zaroven sa tam zobrazilo
> vela vela reklamy "predplatte si SME cez internet a ziskajte dvesto korun"
> ktora mozno tiez prinesie svoje ovocie. hodit adresu odosielatela na
> konkurencny pobox.sk je tiez genialny napad, nech spina pada inde.

> [...]

vzdy tu ostava moznost forwardnut mail na ba na soi.sk so ziadostou o
vykonanie setrenia vo veci porusenia zakona cislo 147/2001 o reklame...
inspekcia by mala zistit kto reklamu rozoslal a pokutovat ho slusnou sumou

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
LSD will make your ECS screen display 16.7 million colors