[linux] offtopic-wifi sietovky vs. cable modem

Martin Kavec kavec na messi.uku.fi
Úterý Leden 7 12:21:04 CET 2003

Sorry nebudem odpovedat, ale tiez sa pytat. Uz isty cas sa tu vedie debata
o mikrovlnkach, sietovani domacich uzivatelov a pod. Vo Fisku, kde uz
dlhsi cas posobim, su velmi rozsirene cable modem. Cez TV kable. Aj
momentalne pisem z domu, kde som takto pripojeny. S rychlostou nemam
ziadny problem, na domacu prevadzku mi to uplne staci a to toho taham
neurekom. Da sa priplatit si (dokopy 40e/mesiac) a potom clovek moze ficat
na 10Mb/s. Na Slovensku predsa kazdy panelak ma TV rozvody a kablovkiek je
tiez neurekom, tak kde je problem. Ziadne RF ozarujuce susedovho kanarika
na okne
:)
24hodin konektivita, 1600SK za mesiac (to urcite borci na telefonnom
modeme zaplatia viac).

Martin