[linux] offtopic-wifi sietovky vs. cable modem

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Úterý Leden 7 13:30:23 CET 2003

On Tue, 7 Jan 2003, Martin Kavec wrote:

> [...]
> dlhsi cas posobim, su velmi rozsirene cable modem. Cez TV kable. Aj
> momentalne pisem z domu, kde som takto pripojeny. S rychlostou nemam
> ziadny problem, na domacu prevadzku mi to uplne staci a to toho taham
> neurekom. Da sa priplatit si (dokopy 40e/mesiac) a potom clovek moze ficat
> na 10Mb/s. Na Slovensku predsa kazdy panelak ma TV rozvody a kablovkiek je
> tiez neurekom, tak kde je problem. Ziadne RF ozarujuce susedovho kanarika
> na okne
> :)
> 24hodin konektivita, 1600SK za mesiac (to urcite borci na telefonnom

hej, vo finsku je "kabloviek neurekom". Tuna je len UPC a ta ma skor asi
zaujem sanovat matersku firmu ako investovat do upravy rozvodov na datovu
prevadzku....na slovensku(alebo aspon v blave) to uz tak je - nespravis si
sam, nemas...

Juraj