[linux] PPP a GPRS problem

Marek Podmaka mp20667 na decef.elf.stuba.sk
Středa Leden 8 11:06:11 CET 2003

On Tue, 7 Jan 2003, Marek Podmaka wrote:

> Ale mne sa normalne spoji a az ked prenasam data, tak tie ho
> zhodia. Napr. som skusal cez telnet na proxy siahnut zive.sk a 2x ma to
> zhodilo na rovnakom mieste. Cize asi ma problem s niektorymi znakmi. Ale s
> ktorymi? Skusal som sa hrat s parametrom async, ale pri niektorych
> kombinaciach sa mi ani neprihlasil - nedostal odpoved na PAP request.

Tak som robil nejake dalsie testy - vyse 400kb 2000bytov dlhych pingov
preslo bez problemov. Jednemu to sice trvalo skoro 3sekundy, ale isli bez
problemov (cas medzi nimi som nastavil na tie 3sek.)

Ale ked som chcel nieco stiahnut cez proxy, tak ma to skoro hned
odpojilo.

Teraz 1 otazocka: Ako pppd vie, ze sa druha strana odpojila? Lebo do logu
nenapisal, ze by dostal nejaky LCP paket so ziadostou o prerusenie
spojenia, iba "Hangup (SIGHUP)". Podla coho to teda zistil??

--
  bYE, Marki