[linux] Po rocnom uzivani LINUXu

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Úterý Leden 7 23:55:01 CET 2003

> -> ked ku mne pride niekto cudzi (a znaly linuxu) tak sa asi prekvapi...
> -> Automount som kedysi pouzival, ale je v tom podla mna bordel. Hlavne pri
> -> disketach (ano,ano, aj teke veci sa este niekde pouzivaju...)
> ja mountujem /a (/b) a /e rucne... az tak mi to nevadi - nepouzivam to
> tak casto. Inac keby si napisal v com je podla teba bordel, mozno by som
> ti poradil (alebo niekto iny)

Tiez mi to kedysi vadilo, dnes uz rucne mountujem na napr. /mnt/cdrom/ -
/mnt/ len pre ten poriadok aby vsetky variabilne mountpointy boli na
jednom mieste.

Znacenie A: C: X: mi najma pri velkom mnozstve sietovych diskov pride ako
kontraproduktivne, kdeze to jedno pismenko doslova o nicom nevypoveda. V
praxi to potom vyzera tak, ze scanujem od D: az po Z: kym najdem ten
spravny drive. :-/

> Rovnako nie su hlavne starsi ludia zvyknuti ucit sa. Lenze casy ked sa
> clovek nieco naucil v 18ke a potom mu to do 60ky stacilo su prec -
> vsetci sa coskoro budu musiet ucit (aj kopaci kanalov, prinajmensom ze
> ak prekopnu iste kable, nedostanu vyplatu 3 mesiace).

To je samozrejme pravda, no obavam sa, ze je predsa len cosi na tom, ze
starsi clovek sa uci tazsie ako mlady. Pripomina mi to jednu situaciu, kde
isty pan z USA, ktory ma uz nad 40 rokov chcel aktivne prispievat do
dokumentacie jedneho open source projektu, no nebolo v mojich ani jeho
silach ho naucit CVS a DocBook (SGML). A naozaj chcel, no po dvoch
mesiacoch to musel vzdat a nasli sme iny sposob spoluprace.

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk