[linux] Po rocnom uzivani LINUXu

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Leden 16 00:41:56 CET 2003

On Thu, Jan 16, 2003 at 12:27:34AM +0100, Tibor Pittich wrote:
> D?a 11. jan 2003 o 22:08, Jozo M. napísal(a):

> mozes svoje tvrdenie potvrdit dakym serioznym meranim, kde bude jasne
> vidiet, ze pri komunikacii cez unixovy socket vramci lokalneho systemu
> nastava dramaticke znizenie vykonu xservera?

Jedno je vsak pravda: window manager beziaci v kernel mode (pripad
MS Windows) je z principu rychlejsi ako ten, ktory bezi v user space
(X Window).

Tak isto obmedzene moznosti window managera (MS Windows), oproti
vseobecnej a univerzalnej architekture X Window, nieco vykonu stoja...

Ano. Na single desktope su X Window principialne pomalsie ako MS Windows.
Ale samozrejme kludne moze existovat nejaky window manager a nejaka
implementacia X servera, ktore budu vykonnejsie ako MS Windows.

> mas v zasade niekolko moznosti:
> - zmenit window manazer
> - nepresuvat okno po obrazovke
> - vyladit X server tak, aby "nesekal"
> - opravit "problem" v kode
> - pockat kym to vyriesi niekto za teba (ak to je skutocne problem)

Podla vsetkeho staci ten system najprv trosku vyladit a spravne nastavit.

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |