[linux] ako naspat Debian?

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Úterý Červenec 22 14:05:42 CEST 2003

Tuesday, July 22, 2003, 11:10:21 AM, you wrote:

--snip
MK> (to su zdroje informacii, ktore mi pomohli). Ja osobne mam grub
MK> nainstalovany na MBR. Treba potom ale vediet, ako ho znovunahodit,
MK> ked ho Windows pri instalacii prepise - zaklad je mat nieco,
MK> z coho ti nabootuje Linux (staci aj obycajne instalacne CD
MK> debianu, pomocou ktoreho je sa mozne chroot-nut do svojho systemu
MK> a potom uz spravit cokolvek co je treba.
--snip--

Ani nemusis bootovat Linux. Ja mam bootovatelnu disketu s grubom,
a ked mi nieco posaha MBR, nabootujem grub z diskety, dam tusim
root (hd0,2)
//    ^^^^^to je disk s Linuxom
setup (hd0)

a mam Grub naspat v MBR

To je prave ta uzasna krasa Grubu ze nepotrebuje ziadny operacny
system na to aby sa dal nainstalovat.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk